Reklamace a záruka
Za záruční doklad je považován daňový doklad (faktura), zjednodušený daňový doklad (paragon), popř. záruční list, je-li k výrobku vydán.
-
Délka záruky, pokud není stanoveno jinak, je u všech výrobků 24 měsíců.
-
Záruční doba začíná běžet převzetím zboží a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v reklamačním řízení.
-
V případě výměny zboží se záruční doba neprodlužuje.
-
Reklamace se vyřizuje pomocí emailu info@stripsshisha.cz
-
Při reklamaci je nutné předložit spolu s reklamovaným výrobkem také nabývací daňový doklad.
-
Dodavatel vyplní se zákazníkem reklamační protokol. Zákazník obdrží jeho kopii.
-
V případě zaslání reklamovaného zboží poštou, musí zásilka obsahovat také kopii dokladu o jeho nabytí, vyplněný záruční list (pokud byl s výrobkem předán) a detailní popis závady.
-
Zboží by mělo být v původním obalu a musí být v úplném stavu.
-
Zboží musí být vyzvednuto do 30-ti dnů po výzvě, kterou zákazník obdrží od dodavatele. Nebude-li zboží ve stanovené lhůtě vyzvednuto, propadá bez náhrady.
Nárok na uplatnění záruky zaniká:
-
pokud zákazník nepředloží záruční doklad, resp. záruční list
-
vypršením záruční doby
-
porušením ochranných pečetí a nálepek
-
mechanickým poškozením zboží
-
poškozením zboží při přepravě
-
používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají doporučenému prostředí
-
neodborným zacházením
-
nadměrným zatěžováním
-
bylo-li zboží poškozeno živly.
-
Za neoprávněnou reklamaci může prodávající kupujícímu vyúčtovat náklady spojené s vyřízením takové reklamace.
-
Pro případ reklamace výměnou si společnost CoHoZa s.r.o. vyhrazuje právo nahradit vadné zboží za jiné, obdobné, se srovnatelnými technickými parametry.
-
Reklamační řád je platný pro všechny obchodní případy, pokud nejsou smluvně a písemně ujednány jiné záruční podmínky.
Společnost CoHoZa s.r.o. si vyhrazuje právo na změny reklamačního řádu