Reklamace a záruka

Za záruční doklad je považován daňový doklad (faktura), zjednodušený daňový doklad (paragon), popř. záruční list, je-li k výrobku vydán.

  • Délka záruky, pokud není stanoveno jinak, je u všech výrobků 24 měsíců.

  • Záruční doba začíná běžet převzetím zboží a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v reklamačním řízení.

  • V případě výměny zboží se záruční doba neprodlužuje.

  • Reklamace se vyřizuje pomocí emailu info@stripsshisha.cz

  • Při reklamaci je nutné předložit spolu s reklamovaným výrobkem také nabývací daňový doklad.

  • Dodavatel vyplní se zákazníkem reklamační protokol. Zákazník obdrží jeho kopii.

  • V případě zaslání reklamovaného zboží poštou, musí zásilka obsahovat také kopii dokladu o jeho nabytí, vyplněný záruční list (pokud byl s výrobkem předán) a detailní popis závady.

  • Zboží by mělo být v původním obalu a musí být v úplném stavu.

  • Zboží musí být vyzvednuto do 30-ti dnů po výzvě, kterou zákazník obdrží od dodavatele. Nebude-li zboží ve stanovené lhůtě vyzvednuto, propadá bez náhrady.

 

Nárok na uplatnění záruky zaniká:

  • pokud zákazník nepředloží záruční doklad, resp. záruční list

  • vypršením záruční doby

  • porušením ochranných pečetí a nálepek

  • mechanickým poškozením zboží

  • poškozením zboží při přepravě

  • používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají doporučenému prostředí

  • neodborným zacházením

  • nadměrným zatěžováním

  • bylo-li zboží poškozeno živly.

  • Za neoprávněnou reklamaci může prodávající kupujícímu vyúčtovat náklady spojené s vyřízením takové reklamace.

  • Pro případ reklamace výměnou si společnost CoHoZa s.r.o. vyhrazuje právo nahradit vadné zboží za jiné, obdobné, se srovnatelnými technickými parametry.

  • Reklamační řád je platný pro všechny obchodní případy, pokud nejsou smluvně a písemně ujednány jiné záruční podmínky.

 

Společnost CoHoZa s.r.o. si vyhrazuje právo na změny reklamačního řádu